vem tror jag att jag är ?

Asså ibland så börjar jag fundera lite på mig själv.Undra hur folk ser på mig, jag pratar hela tiden, skrattar nästan hela tiden och är så sjukt lättskrämd.
Idag på jobbet så skulle jag och en annan brud åka ner med soperna, vi tog den ena hissen och vi börjar åka, efter några sekunder så smäller det till i hissen, jag håller för ögonen och skriker, dagen innan så läste jag i en tidning om en mamma och hennes dotter och skulle åka hiss och hissen släppte i taket eller vad man ska säga och dom "störtade", fyfan vad ont jag fick i magen.
Idag när jag kom hem så frågade pappa mig om jag ville följa med honom till bryggan med båtmotorn, jag hängde såklart på och när vi gick ner för backen tänkte  jag att han har så jävla ont så han knappt kan gå så jag ville liksom hjälpa till, pappa svarade att jag inte skulle klara av det eftersom att den var så jävla tung, men jag skulle få bära den ut på bryggan medan han hoppade i båten, jag skulle visa mig duktig och bära den i ena handtaget som pappa gjorde, hahaha jag står där och ska lyfta upp den och samtidigt som jag ska försöka lyfta så höll jag på att ramla ner, fyfan va tung den va :O shiit asså, vad leker jag att jag kan, jag fick typ släpa den ut på bryggan coh pappa bara står och skrattar ! 
Våran andra båtmotor skulle dom ta hem och laga för den hade gått sönder på någe vis, den gamla hade 9 hästas och den här andra vi tog fram hade 5 hästar, den med 5 hästar gick så sjukt sakta så jag tänkte att man kanske kunde byta ut hästarna så får vi en fungerande båtmotor med snabbare hästar men det gick ju så klart inte ! 
 
aja nu ska iaf jag sova, har sån jävla mensvärk så nu vet ni det också haha ;) avlider snart ! 
 
Upp och jobba delad tur i morgon, Godnatt 
 
 
 
 
Bild tagen ifrån google ! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback