Snapchat

Godmorgon raringar!

Just nu så kollar jag på svenska Hollywood fruar, herregud vilken sjuk människa Gunilla är eller va kärringen heter! Finns inga ord ..

Igår skaffade jag även snapchat HAHAHA så kul ! Jag och Johanna snacka i mobilen samt skicka bilder och videos, dog där ett tag !
Hon va även hos mig på dagen igår, vi åkte ut med båten, fika samt snacka med några kor som sprang efter oss vid sidan av båten, underbart :)!
På lördag ska vi till Stockholm och springa i dom där bollarna på vattnet, fyfan de kommer gå så dåligt ..

I tisdags så var jag och Madelene i Norrköping och shoppa :) handla en liten present till Johanna som hon uppskattade HAHAH så himla kul !

Nu ska jag fixa klart i mitt rum samt städa övervåningen, börjar inte förns 16,15 så de är några timmar kvar :)

PUUSSS



söta ni är:)

2013-11-02 // 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback