På't igen

Hej igen, de va ett tag sen det kom upp ett inlägg, har knappt hänt nått i mitt liv mer än jobb.
Va ledig tisdagen och onsdagen så satt på körskolan några timmar sen gick jag hem till Sanna och va med henne tills mamma sluta :) alltid lika trevligt !
Igår målade vi i mina ögonbryn, kändes väldigt annorlunda men det blev bra :)

I morgon ska jag förmodligen köpa en ny mobil, samsung galaxy s4 :D !! Min iPhone 4 har gjort sitt nu, den hänger inte med längre tyvärr. Ska bli kul att ha lite annat :)
Kollade även på filmen studentfesten idag med lillebror, den va så jävla bra, älskar den ! Satt och tänkte på när jag tog studenten för bara några månader sen och vill göra det igen. Men så läre ju inte bli !

Ska snart dra iväg och jobba 16-21, ska bli kul att träffa mina gamlingar igen ;) de är ju liksom dom man hänger med om dagarna haha !

PUUSSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback